ID1952778

只要睡觉...

我册除了那个文字从trinity因为她送给了我一个私信;她抱歉了。她告诉了我“我不是种族主义!不是我的意向。“这是白人的原谅。“

可是她不懂她的白人特权。我不是一个SJ博格但是因为我也是中国人(就是说我在香港出生了)这个问题最重要。POC(在lofter,特别中国人)的语言不是一个笑话。我没有时间为种族主义。

如果我看种族主义文字我告诉你。没有例外。

i deleted that post about trinity; she sent me a pm. she said that it wasn't her intention to be racist. 

however she doesn't understand her white privilege. i'm not a sj bloger but because i'm chinese (that is, born in hk to hongers) this is a big problem. poc's (esp. on lofter, chinese people's) languages are not jokes. i have no time for casual racism.

if i see racism i will tell you. no exceptions.

评论
热度(8)
©ID1952778 | Powered by LOFTER